Goededag,
*afbeelding verwijderd door moderator
We wachten nogsteeds op de restitutie van het NS abonnement wat begin februari opgezegd is.
Graag horen we u terug zie foto.
Ans van Noort
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelGoededag,
*afbeelding verwijderd door moderator
We wachten nogsteeds op de restitutie van het NS abonnement wat begin februari opgezegd is.
Graag horen we u terug zie foto.
Ans van Noort
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelContact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook.
Ik heb hem opgezegd voor 5 februari bij een ov automaat. Dus dit kan het niet zijn. Ook bij de kaartinlog staat dat hij beëindigd is. En nu?
Als u het niet heeft bevestigd op een automaat, is het niet opgezegd en als u dit niet binnen een maand doet, is de opzegging vervallen en loopt het abonnement door.
Waarschijnlijk is dat de reden dat u ook geen restitutie kreeg. Het wordt door Klantenservice altijd verteld, en staat ook in de bevestigingsmail, maar het gebeurt regelmatig dat mensen er overheen lezen. Als u de opzegging niet op een NS-automaat heeft geactiveerd binnen een maand, zult u het opnieuw moeten opzeggen.
EN-want daar wringt vaak de schoen-hebben jullie ook echt gedaan wat er in stond: bij een automaat afmelden?
Je kan altijd-en dat is zo voor de hand liggend dat blijkbaar helemaal niemand dat zelf meer kan bedenken: via mijnNS eerst eens gewoon kijken wat er nu nog als ´actief´ gemeld staat (moet via site, kan niet via app.)
Dat eerst doen en dan terugmelden.
(Ik heb overigens net 1-2 dag terug melding gekregen van extra kosten/declaratie van storing op ¾ wordt erkend en betaald)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.