beantwoord

Restitutie

• 15 april 2017
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Abonnemend is beeindigd vorige maand. Er zou nog meer dan 200 euro terug gestort worden op mijn rekening. Hoe lang gaat dat duren?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 22 april 2017, 12:25

Ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen van Pouderkerk, dat mag natuurlijk nog altijd.

Mocht je zelf tegen het probleem aanlopen dat de restitutie erg lang op zich laat wachten, neem even contact op met onze klantenservice, die kijken het graag voor je na. Over het algemeen duurt het maximaal 3 weken voor je een restitutie binnen hebt.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Pouderkerk, ik durf dat zo niet te zeggen zonder de gegevens erbij te pakken. Als je mij je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer wil sturen ga ik kijken hoe het ervoor staat. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken.
Reputatie 5
Badge
@Chiel NS @Pouderkerk Doe dit door een privebericht naar Chiel NS te sturen. Dit kan door op zijn naam te klikken. Post deze gegevens niet hier.
Dankjewel voor de toevoeging GroeneRuiter, dat had ik er inderdaad even bij moeten zeggen! Ik edit mijn post even.
Reputatie 5
Badge
Geen dank! 😉
Ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen van Pouderkerk, dat mag natuurlijk nog altijd.

Mocht je zelf tegen het probleem aanlopen dat de restitutie erg lang op zich laat wachten, neem even contact op met onze klantenservice, die kijken het graag voor je na. Over het algemeen duurt het maximaal 3 weken voor je een restitutie binnen hebt.

Reageer