Restitutie

  • 9 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

xxx

This topic has been closed for comments

5 reacties

@Conny65,

Dit is reizigers-helpen-reizigers forum.

Verwijder zo snel mogelijk alle persoonlijke info. Log in. Druk op de 3 punten rechts onderaan en druk op bewerken.

Voor je andere vragen. Kies een van de andere opties van de klantenservice (alles buiten het forum!)

Edit: de link blijkbaar vergeten https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Als je je korting ex-student niet ontvangen hebt gaat de voorkeur uit naar Facebook (Messenger), priv├ębericht op Twitter of chat. Dan kan je de bijlagen meesturen zonder dat iemand kan meelezen.
Reputatie 4
Wordt het niet de hoogste tijd dat op de website van NS duidelijk wordt gemaakt dat deze community niet hetzelfde is als de Klantenservice ?
Misverstanden zijn, gezien de huidige presentatiewijze, alleszins te begrijpen en hebben niets met het opleidingsniveau te maken.
Reputatie 7
Badge +3
Ach, dat wordt dan waarschijnlijk ook niet gelezen. Er staat nu al dat het topic openbaar staat en dat je geen persoonlijke informatie moet vermelden, en dat wordt toch aan de lopende band gedaan.
Reputatie 4
Tja, het staat nu als eerste mogelijkheid om in contact te treden met de Klantenservice, dus krijg je hier zaken, die in mijn optiek, hier helemaal niet thuishoren.

@Momo je hebt gelijk, maar ik zou de belangrijkste zin, nu de tweede, in ieder geval als eerste plaatsen en de andere zin, nu de eerste, zelfs weglaten.
Reputatie 6
Badge
xxx

Kusje terug!
En dit topic kan wel weer dicht!