beantwoord

Restitutie

• 10 april 2020
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ivm corona heb ik mijn Traject Vrij abonnement tijdelijk omgezet naar NS Flex abonnement.

Ingangsdatum NS Flex 26 maart, te restitueren bedrag 20,71. Flex geactiveerd bij de kaartautomaat op 9 april. Wanneer worden de bedragen teruggestort (restitutie van 20,71 en de inmiddels afgeschreven abonnement van Traject Vrij van 107,- euro)?

icon

Beste antwoord door Mark NS 10 april 2020, 11:07

Hoi Aarns, welkom op de NS Community. 

Als je op 9 april de overstap bevestigd hebt, dan zal het ongeveer drie dagen duren voordat de creditnota's worden aangemaakt en daarna nog een paar dagen voordat de restitutie daadwerkelijk zal plaatsvinden. Ik ga er vanuit dan van uit dat de bedragen in de loop van komende week weer op je rekening staan, maar het zou kunnen dat het nog iets langer gaat duren, uiterlijk drie weken. Het is even afwachten, maar moet zeker goed gaan komen! Je zou het eventueel nog kunnen navragen bij de Klantenservice om na te gaan of het allemaal goed is gegaan met het bevestigen van de overstap. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Aarns, welkom op de NS Community. 

Als je op 9 april de overstap bevestigd hebt, dan zal het ongeveer drie dagen duren voordat de creditnota's worden aangemaakt en daarna nog een paar dagen voordat de restitutie daadwerkelijk zal plaatsvinden. Ik ga er vanuit dan van uit dat de bedragen in de loop van komende week weer op je rekening staan, maar het zou kunnen dat het nog iets langer gaat duren, uiterlijk drie weken. Het is even afwachten, maar moet zeker goed gaan komen! Je zou het eventueel nog kunnen navragen bij de Klantenservice om na te gaan of het allemaal goed is gegaan met het bevestigen van de overstap. 

Reageer