beantwoord

restitutie

  • 19 mei 2020
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Mijn dochter reisde dagelijks van Venlo naar school in horst Sevenum . Zij kan sinds half maart geen gebruik meer maken van de trein i.v.m Corona maatregelen op school. Dit zal nog wel een tijdje duren.

zij heeft een traject vrij 2e klas abonnement (jaarkaart)  is het mogelijk om geld terug te krijgen voor de tijd dat ze deze kaart niet gebruikt?
vriendelijke groet Karin 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 mei 2020, 21:53

Hallo Karin f en welkom bij de NS Community,

 

Begrijpelijk dat je deze vraag stelt. Via dit topic proberen we alles te bundelen omtrent alles over Corona. Je dochter kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om haar abonnement te laten beëindigen of te laten wijzigen naar NS Flex. Een wijziging naar NS Flex gaat per direct in en zodoende voorkom je dat er nog meer onnodige kosten worden gemaakt. Voor de periode vanaf maart bieden wij geen compensatie. Als je nog vragen hebt mag je oNS dat hier laten weten.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Karin f en welkom bij de NS Community,

 

Begrijpelijk dat je deze vraag stelt. Via dit topic proberen we alles te bundelen omtrent alles over Corona. Je dochter kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om haar abonnement te laten beëindigen of te laten wijzigen naar NS Flex. Een wijziging naar NS Flex gaat per direct in en zodoende voorkom je dat er nog meer onnodige kosten worden gemaakt. Voor de periode vanaf maart bieden wij geen compensatie. Als je nog vragen hebt mag je oNS dat hier laten weten.

Reageer