beantwoord

Restitutie 'Geld terug bij vertraging'

Hoi NS, ik wil mijn geld terug bij vertraging. Alleen toen ik wilde uitchecken stond er inchecken. Nou kan ik fus mijn geld niet terugvragen op het traject zwolle-eindhoven van 24/03. Ingecheckt 17:12 ‘uitgecheckt’ 20:38.
icon

Beste antwoord door Emma NS 26 maart 2019, 20:06

Beste Joywams, welkom bij onze Community!

Fijn dat je dit even navraagt. Wat je in dit geval het beste kunt doen is zónder inloggen in je Mijn NS account alsnog de claim in te dienen. Op het moment dat je niet inlogt in je Mijn NS account, kan het 'Geld terug bij vertraging' jouw ingevulde claim niet linken aan jouw persoonlijke treisreistransacties. Dit betekent dat je claim automatisch in behandeling wordt genomen. Mocht het nou zo zijn dat je claim wordt afgewezen omdat je dus een check-in mist, reageer dan gewoon op de afwijzing met een korte uitleg en dan komt alles goed!

Laat je even weten hoe het is afgelopen? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Heb je in Zwolle misschien per ongeluk bij een andere vervoerder ingecheckt? Die paaltjes staan vaak bij elkaar, handig voor een overstap maar ik kan mij de verwarring wel indenken.
Haha nee, want het staat wel gewoon bij de ns.
Beste Joywams, welkom bij onze Community!

Fijn dat je dit even navraagt. Wat je in dit geval het beste kunt doen is zónder inloggen in je Mijn NS account alsnog de claim in te dienen. Op het moment dat je niet inlogt in je Mijn NS account, kan het 'Geld terug bij vertraging' jouw ingevulde claim niet linken aan jouw persoonlijke treisreistransacties. Dit betekent dat je claim automatisch in behandeling wordt genomen. Mocht het nou zo zijn dat je claim wordt afgewezen omdat je dus een check-in mist, reageer dan gewoon op de afwijzing met een korte uitleg en dan komt alles goed!

Laat je even weten hoe het is afgelopen? 🙂

Reageer