beantwoord

Restitutie in verband met opzeggen abonnement.

• 20 maart 2019
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Ik heb een daluren abonnement waarmee ik buiten de spits met 40% korting kan reizen dat in december 2019 afloopt. Vanaf volgende maand krijg ik een studenten ov voor doordeweeks gratis te reizen en daarnaast dus automatisch 40% korting in het weekend ontvang. Vandaar dat ik mijn daluren abonnement niet meer nodig heb. Als ik deze opzeg krijg ik dan het resterende bedrag terug? Anders is het nogal zonde om het abonnement op te zeggen aangezien ik al tot december 2019 betaald heb, maar ik kan er niks meer mee..
Hebben jullie een oplossing?
icon

Beste antwoord door Robert B 20 maart 2019, 13:50

Welkom bij de NS Community!

Als je het Dal Voordeel abonnement al langer dan een jaar hebt is het maandelijks opzegbaar. Overgebleven maanden krijg je dan naar rato terug.

Zit je nog in het eerste jaar? Ook dan kan je het omzetten (naar NS Flex Basis / Reizen op Rekening NS, €0 per maand). Ook dan krijg je de ongebruikte maanden terug van je Dal Voordeel.

Let op dat NS Flex en een SRP niet samen gaan op dezelfde ov-chipkaart, dus voor je SRP zul je dan een extra persoonlijke ov-chipkaart moeten aanschaffen, en daar je SRP aan koppelen via www.studentenreisproduct.nl
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Als je het Dal Voordeel abonnement al langer dan een jaar hebt is het maandelijks opzegbaar. Overgebleven maanden krijg je dan naar rato terug.

Zit je nog in het eerste jaar? Ook dan kan je het omzetten (naar NS Flex Basis / Reizen op Rekening NS, €0 per maand). Ook dan krijg je de ongebruikte maanden terug van je Dal Voordeel.

Let op dat NS Flex en een SRP niet samen gaan op dezelfde ov-chipkaart, dus voor je SRP zul je dan een extra persoonlijke ov-chipkaart moeten aanschaffen, en daar je SRP aan koppelen via www.studentenreisproduct.nl
Hallo Emmiij en welkom bij de NS Community.

Zoals Robert B ook aangeeft krijg je, bij het opzeggen van je abonnement, restitutie. Of je op kunt zeggen is afhankelijk van de datum waarop je het abonnement hebt aangevraagd. Je kunt contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice en ze vrijblijvend vragen naar de mogelijkheden, we denken graag met je mee! Doe dit via Sociale Media of Live Chat voor een snelle reactie.

Reageer