Restitutie na 40 dagen nog niet ontvangen

  • 14 oktober 2014
  • 32 reacties
  • 1675 Bekeken

4 september heb ik 90,90 euro per ongeluk op een 2de OV-kaart van me gezet. Het NS nummer 0307515155 gebeld en iemand heeft het abonnement geannuleerd. Ik zou het bedrag niet binnen 1 of 2 weken terug ontvangen maar binnen 30 dagen?

Inmiddels heb ik 8x gebeld, er zijn 40 dagen verstreken en men verteld me dat het een tech. storing is. Ik heb de NS een klacht ingestuurd via klacht.nl en naar Lieneke Bouma NS Operationeel Manager Klantenservice een email gestuurd mocht ze reageren. Ik vind het echt raar dat men er klakkeloos mee om gaat, heel onproffesioneel. Dunk

32 reacties

Nee hoor, JdJ, het begon bij het OV-systeem van de NS dat de annulering niet goed verwerkte.
Inderdaad, de resistutie is ontvangen na 55 dagen. Als ik niet getrapt had zou ik het wellicht nooit meer terug hebben gezien.
Reputatie 4
Badge
Beste Dunk,

mooi dat je je geld terug hebt gestort gekregen. Maar waarom moet er nu nog nagetrapt worden? natuurlijk het is vervelend voor je dat dit lang heeft geduurd. Maar je hebt zelf aangegeven dat het begon met een foute overboeking door jou zelf.

Hopelijk heeft de NS hiervan geleerd.

Ga wat leukers doen met je tijd! (een treinreisje maken 🙂 ?)

Groet,

John
Email gestuurd naar NS woordvoerster I.R.
A.s. 30 oktober ga ik over tot Rechtshulp en verwijt de NS met nalatigheid op feiten terug betaling. Kan ik er eindelijk gebruik van maken.
Bewijs, geld overgemaakt naar de NS. Recht op Resistutie !

SEPA iDEAL
IBAN: NL40ABNA0537879099
BIC: ABNANL2A
Naam: NS GROEP IZ NS REIZIGERS
Omschrijving: 0000000009724788 0
030000923411810 NS: product OV-c
hipkaart
Kenmerk: 04-09-2014 11:19 003000
0923411810

Rentedatum4 sep 2014
Bewijsstuk.

yep..
Ik ben erg benieuwd naar hoe dit afloopt Dunk! Te meer omdat ik zelf vandaag ook contact heb gehad met NS over een ov-chipkaart...ik hoop dat ik mijn geld sneller terug ontvang! Sterkte i.i.g.!!!
De financiele afdeling, Jasper nogwat, melde 29 okt 2014 telefonisch dat het bedrag van 90,90 credit over is gemaakt naar bankrekening xxvanmij, d.d. 23 oktober 2014.

23 okt was op een donderdag.
Woensdag 29 oktober: NS WORDT VERVOLGD
53 dagen zonder rente
en rente neem ik aan ?
Morgen weer een dag?
Ik zie dat Inge NS dit voor je door heeft gezet en dat er nog maximaal 2 weken overheen zouden gaan. Dat is inderdaad inmiddels alweer een aantal dagen terug. Ik zal er nogmaals achteraan gaan.
52 dagen nog steeds geen resistutie ontvangen van de NS.
Hoe doe ik dat en naar welk post adres? Het service forum wordt gerund door stagiares, de manager bestaat slechts als "eva" en het support team is onbereikbaar.
Aanmaning sturen met incassokosten erbij.
Ik tel inmiddels 51 dagen, mijn 90.90 euro heeft de NS nog steeds in zijn zak zitten. Waar blijft mijn geld?
Aanmaning sturen en rente eisen.

Niet normaal toch NS ?


Zeker niet! Ik zeg volgende reis gratis!
Aanmaning sturen en rente eisen.

Niet normaal toch NS ?
Ja Dunk
Je bent je geld ook kwijt
En heel veel tijd
Omdat je hier veel te veel moeite in steekt.

Groetjes
Bob
Ik heb Lieneke Bouma
Operationeel Manager Klantenservice ook maar weer eens een email gestuurd want ik geloof niet dat de NS mij betaald na die extra 14 dagen. Ik zie dit nog maanden voortgaan eerlijk gezegd en krijg ook het gevoel dat ik mijn geld nooit meer terug zie. Dart is kwalijk. Dunk
Dunk, je hoeft deze ook niet opnieuw door te geven. Ik zal Inge vragen hier snel opnieuw naar te kijken.
Bel 070 445 45 45 en krijg hulp bij al je juridische vragen of problemen. (ma t/m do van 08:00 tot 20:00 uur en vrijdag tot 18:30)


https://www.klachtenkompas.nl/klachtindienen/bedankt?
Dag Dunk,
Ik ben bang dat je je geld kwijt bent.

Groetjes
Bob

Reageer