beantwoord

Restitutie na vergeten OV-kaart met studentenproduct

• 15 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Ik heb de NS een brief toegestuurd met een verzoek om mijn reiskosten terug te storten nadat ik een keer mijn OV-kaart met studentenproduct was vergeten. Hiermee kan ik normaal namelijk gratis reizen op doordeweekse dagen. Ik heb die dag gebruik gemaakt van een anonieme OV-kaart en het nummer van deze kaart heb ik vermeld in de brief. Nu heb ik echter een reactie van de NS waarin zij vragen om de originele tickets; ik heb alleen geen tickets gekocht maar gebruik gemaakt van een anonieme OV-kaart. Wat moet ik nu doen om alsnog mijn gemaakte kosten vergoed te zien worden?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 15 augustus 2017, 14:02

Hallo Gijsnijmegen. Welkom op het NS Serviceforum!

Ik vermoed dat er over het OV-chipkaartnummer heen is gelezen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice via 030-7515155 of via Twitter / Facebook. Ik ga er vanuit dat het dan direct in orde wordt gemaakt 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Gijsnijmegen. Welkom op het NS Serviceforum!

Ik vermoed dat er over het OV-chipkaartnummer heen is gelezen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice via 030-7515155 of via Twitter / Facebook. Ik ga er vanuit dat het dan direct in orde wordt gemaakt 🙂

Reageer