Restitutie niet gebruikt abonnement

  • 16 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Heb in juli 2014 een maand traject vrij abonnement aangevraagd. Gekregen maar tot grote schrik was de datum verkeerd.Ik bellen en de Ns moest de pas laten blokkeren. Op 13 augustus heb ik een brief ontvangen dat de pas geblokkeerd was. Ik zou mijn geld terug krijgen. € 259,70. Steeds gebeld, vanmorgen weer ! En nu krijg ik te horen dat ik mijn geld niet terug krijg ! Hoe zit dat nu ? Bij de klantenservice lijn kunnen ze me niet verder helpen !

1 reactie

Welkom op het forum, Silva. Normaal gesproken zou je de restitutie hiervan binnen 4 weken moeten ontvangen. De verdere gang van zaken komt wat vreemd op me over, dus dat kijk ik graag even na. Zou je me daarvoor je NAW-gegevens willen sturen? Ik verplaats je topic naar 'Abonnementen'. Verder pas ik de titel iets aan, om duidelijk te hebben waar dit topic over gaat.

Reageer