Restitutie ten onrechte afgeschreven voordeelabonnementen

• 5 december 2014
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Al sinds juni 2014 probeer ik de afgeschreven voordeelabonnementen terug te krijgen. Het gaat om de jaren2012, 2013 en 2014. Ik heb nooit een voordeelabonnement gehad. Heb inmiddels te horen gekregen dat het iemand uit Leiden zou zijn. De medewerkers van klantenservice zeggen steeds dat er aan wordt gewerkt. Tot nu toe is abonnement 2014 teruggestort, maar 2012 en 2013 (2 x 74,-- euro) nog steeds niet. Nu na zo'n 10 telefoontjes, vraag ik me af wat ik moet doen om mijn geld terug te krijgen.

6 reacties

Goed dat je ons hebt gevonden Lidy. Fijn dat je het geld van 2014 terug hebt gekregen. Graag kijk ik voor je hoe we ook de andere bedragen zo snel mogelijk op je rekening krijgen. Mag ik je NAW-gegevens, geboortedatum en eventueel het kaartnummer waarvoor is afgeschreven in een privébericht? Ik heb je vraag verplaatst naar 'Abonnementen'.
Goed dat je ons hebt gevonden Lidy. Fijn dat je het geld van 2014 terug hebt gekregen. Graag kijk ik voor je hoe we ook de andere bedragen zo snel mogelijk op je rekening krijgen. Mag ik je NAW-gegevens, geboortedatum en eventueel het kaartnummer waarvoor is afgeschreven in een privébericht? Ik heb je vraag verplaatst naar 'Abonnementen'.

Ik heb NOOIT een abonnement gehad en kan dus ook geen kaartnummer geven. Dus dit verplaatsen naar abonnementen lijkt me ook niet logisch. Voor wat betreft NAW gegevens: nog even niet. Ik heb nl. geen idee hoe veilig dit is.
Dag Lidy, even voor mijn informatie waarom heb je de incasso als die niet terecht was niet laten storneren in juni? Onterecht afschrijvingen zou ik direct laten storneren.
NS is een van de bedrijven waar de bank niets aan kan doen. Je zou al gereisd kunnen hebben.
Er was een mogelijkheid dat je het kaartnummer wist, daarmee kan ik je namelijk het makkelijkst helpen. Ook met alleen je NAW-gegevens kan ik je helpen. Mocht je je bedenken, dan zie ik de andere gegevens graag tegemoet.
Er was een mogelijkheid dat je het kaartnummer wist, daarmee kan ik je namelijk het makkelijkst helpen. Ook met alleen je NAW-gegevens kan ik je helpen. Mocht je je bedenken, dan zie ik de andere gegevens graag tegemoet.

Heb via reply mail NAW en korte stand van zaken doorgezet.

Reageer