beantwoord

Restitutie van mijn NS Traject Vrij Abo

• 4 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn NS Traject Vrij abonnement, ik heb op 24-07 een maandabonnement genomen en over het laaste week verhuisd, het laaste moment dat ik heb hem gebruikt is op 01-08 en in principe ga ik deze niet meer gebruiken voor de reste van deze maand.

Het vraag is kan ik deze abonnement annuleren en mischien een portie van het geld terug krijgen?

Hoor ik graag van iemand.

Dank u.
icon

Beste antwoord door Inge NS 4 augustus 2014, 18:37

Welkom op het forum steverosebush!

Het antwoord van Pe_pe is correct. Een Traject Vrij maandabonnement loopt automatisch af en kan niet tussentijds opgezegd worden. Annuleren is vanaf de besteldatum binnen 7 dagen mogelijk. Die termijn is inmiddels verstreken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Nee, dat is niet mogelijk. Een maandabonnement heeft een looptijd van een maand. Daar is de prijs ook mede op gebaseerd.
Welkom op het forum steverosebush!

Het antwoord van Pe_pe is correct. Een Traject Vrij maandabonnement loopt automatisch af en kan niet tussentijds opgezegd worden. Annuleren is vanaf de besteldatum binnen 7 dagen mogelijk. Die termijn is inmiddels verstreken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer