Restitutie volgens afspraak

• 9 februari 2015
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Ik had een vraagje? Ik ben uitgestudeerd afgelopen zomer, maar omdat ik naar het buitenland ben gegaan heb ik niet kunnen gebruikmaken van het uitgestudeerd pakket/ aanbieding. Ik heb hierover gebeld met de NS klantenservice. Toen werd mij verteld dat ik het daluren voordeel abonnement voor 50 euro kon kopen, en dat dit geld hierna zou worden teruggestuurd door de NS. Dit zou goedkomen omdat de persoon een notitie zou achterlaten. Anderhalve week verder was er niks gestort. Ik bel terug, krijg een niet zo cooperatieve medewerker aan de lijn puur met de mededeling dat er geen notitie staat en dat ik een schriftelijk verzoek moest indienen. Email is er blijkbaar niet, maar EVA krijg ik ook niet aan de praat (wat ik moest gebruiken volgens de klantenservice). Wat is nu mijn beste vervolgstap?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zou even wachten tot een moderator het hier oppakt. U zal gevraagd worden een en ander door te geven middels een privebericht. Nadat u dat gevraagd is kunt u op de naam van de desbetreffende medewerker klikken en dan wijst het zich vanzelf.
Kun je mij een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens? Ik kijk de situatie graag even na.

Reageer