beantwoord

Restitutie Voordeelpas Daluren 40% !

• 19 november 2020
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb nu voor de 2e keer dit jaar een voordeelpas met 40% korting , echter door de corona-pandemie heb ik van dit voordeel al 6 maanden geen voordeel gehad !! Ik heb mijn kaart zelfs nog niet dit jaar kunnen gebruiken . Heb of krijg ik nu restitutie van mijn 55 € ?? Mijn kaartnummer is 3528 **** **** ****

icon

Beste antwoord door Tamzin 19 november 2020, 12:07

Nee, want u had uw abonnement kunnen opzeggen of kunnen omzetten naar Flex Basis als u het niet gebruikt. Dat u dat niet gedaan hebt is uiteraard uw eigen keuze.

Als u een abonnement op de krant neemt en hem een halfjaar niet leest omdat u een wereldreis maakt kunt u ook niet achteraf geld terug gaan vragen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, want u had uw abonnement kunnen opzeggen of kunnen omzetten naar Flex Basis als u het niet gebruikt. Dat u dat niet gedaan hebt is uiteraard uw eigen keuze.

Als u een abonnement op de krant neemt en hem een halfjaar niet leest omdat u een wereldreis maakt kunt u ook niet achteraf geld terug gaan vragen.

Reputatie 7
Badge +3

Hoewel de ombudsman aangeeft dat abonnementhouders die in de periode van half maart tot 1 juli (alleen noodzakelijke reizen) geen gebruik gemaakt hebben van hun abonnement te compenseren, zal NS niet gaan compenseren.

Abonnementhouders hadden de mogelijkheid om het abonnement om te zetten naar Flex basis om zo geen kosten meer te hebben.

Reputatie 5
Badge

Hoorde vanochtend aan verslag uit weer heropend zwembad-ook daar werden jaarkaarthoudes echt niet gecompenseerd voor de periode dat het gesloten was. Daar hoorden ook een seniorenclubje bij. Mensen die net op 11/3 een dure maandkaart voor ruim 333 eur hadden gekocht werden ook geheel niet tegemoetgekomen als ze die vanaf 15/3 niet meer gebruikten.

Reputatie 7
Badge +3

@bahnrider voor de 2 weken sluiting van musea worden Museumkaarthouders gecompenseerd met een verlenging van 4 weken.

Reputatie 7
Badge +4

@bahnridervoor de 2 weken sluiting van musea worden Museumkaarthouders gecompenseerd met een verlenging van 4 weken.

Dank Mode, als liefhebber van deze kaart was me dat toch ontgaan ;-)

Reageer