beantwoord

Ritregistratie NS Businesscard op Mijn NS

• 14 februari 2016
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Van mijn werkgever heb ik Traject Vrij op de NS Businesscard gekregen om van en naar het werk te reizen. Nu vielen er afgelopen week een keer wat treinen uit. Kan gebeuren natuurlijk. Ik wilde via Mijn NS wat geld terugvragen. Maar nu zie ik dat de ritten van de afgelopen week allemaal nog niet definitief zijn. Bij ritten op en na maandag 8-2 staat nog 'in bewerking'. Nu kan ik dus nog niet aangeven dat ik vertraging had. Ik dacht dat één en ander na 48 uur wel goed geregistreerd zou zijn, zoals bij het consumentenproduct. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Brian NS 15 februari 2016, 12:22

Beste Keuzereiziger,

Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega van NS zakelijk. Deze gaf aan dat het bij een Mijn NS zakelijk account maximaal 10 dagen kan duren voordat de reis helemaal goed verwerkt is. Bij reizen met NS kan dit meestal sneller zijn, maar met een andere vervoerder duurt het langer voordat deze goed geregistreerd staat en je een claim kan indienen..
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Keuzereiziger,

Ik heb dit even nagevraagd bij mijn collega van NS zakelijk. Deze gaf aan dat het bij een Mijn NS zakelijk account maximaal 10 dagen kan duren voordat de reis helemaal goed verwerkt is. Bij reizen met NS kan dit meestal sneller zijn, maar met een andere vervoerder duurt het langer voordat deze goed geregistreerd staat en je een claim kan indienen..

Reageer