Voor de reis van Ede-Wageningen naar Baarn vice versa wil ik trajectvrij aan, maar twijfel met de te kiezen route voor het abonnement omdat ik in verband met de overstappen heen via Utrecht (afwisselende via Soest en Hilversum) reis en terug via Amersfoort en de Valleilijn. Bij de routekeuzes van het abonnement zie ik het volgende: "van Ede-Wageningen naar Amersfoort Centraal met Valleilijn van Amersfoort Centraal naar Baarn met NS”. Hierdoor krijg ik de indruk dat ik met trajectvrij enkel de reis naar Baarn via de Valleilijn mag maken. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op deze vraag.
Antwoord
Routekeuze trajectvrij
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi tommytrain9,
Bij het bestellen kun je kiezen. Met de goedkoopste optie mag je alleen via Amersfoort. Met de duurdere optie ook via andere routes.
EDIT: Het lukt me niet om een screenshot te plaatsen (blijft hangen tijdens het plakken). Maar in elk geval is optie 1 alleen via de Valleilijn/Amersfoort. Optie 2 is alleen met NS via Utrecht. En optie 3 is vrije keuze. Aangezien 2 en 3 even duur zijn, kies je in dat geval natuurlijk altijd voor 3.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.