beantwoord

saldo

  • 20 September 2021
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo,  Ik kan niet mij Saldo zien. Wat kan ik doen?

 

Edit moderator: persoonlijke gegevens

icon

Beste antwoord door Thom 20 September 2021, 13:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt uw saldo zien op www.ov-chipkaart,nl. Als u met Flex reist, is er geen saldo meer. Zo te zien is er iets mis met de in- of uitcheck. 

 

U kunt deze afbeelding met persoonlijke gegevens beter weghalen. Klik op de drie stipjes rechts onderaan en dan ‘Bewerken’.

Dit is een openbaar forum, geen postadres van NS.

Welkom bij de NS Community LucyKindlova. Dat is inderdaad afhankelijk van of je op saldo reist of NS Flex hebt. Als je geen NS Flex hebt dan kan je kijken hoeveel saldo je op de kaart hebt via de website van de OV-Chipkaart, die Thom noemt. Ga je er zo uitkomen? 

Reputatie 6
Badge +1

EN je kan altijd je saldo-mits geen FLEX- zien op de NS-automaat. Geeft dan ook nog een melding als het volgens hun te weinig is om de trein te nemen.

ALS dat echter niet lukt en dat is wat je hier bedoelt, dan is er wat mis met je card en lijkt het me nuttig hem bij een loket te laten controleren-als je er langs komt-want soms is dat wel heel erg ver weg

Reageer