beantwoord

Saldo afgeschreven van Dalvrij abonnenment

  • 31 maart 2015
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Beste NS, mijn vriendin heeft een dalvrij abonnement. Alleen vandaag werkte het niet met een incheck na 18.25 uur (rond 18.35uur). Uiteindelijk heeft zij met samenreiskorting met mij meegereisd. Ik heb even op de NS automaat gecontroleerd en ben erachter wat het is denk ik. Zij heeft een bij-abonnement, dat per 1-4-2015 (morgen) wordt verlengd naar een doorlopend bij-abonnement. Echter het product t/m 31-3-2015 stond op 'verlopen/ verbruikt'. Lijkt op een foutje in de programmatuur (denk ik) m.b.t. doorloop van het abonnement waardoor het eerdere abonnement niet t/m maar tot 31-3-2015 actief is. Vandaag pakte het systeem dus geen dalvrij op. Het heeft haar 4,80gekost van Amsterdam CS naar Hoorn Kersenboogerd. Kan ik dit bedrag terug krijgen. Belangrijker eigenlijk....wellicht goed op dit even na te gaan en op te lossen voor andere reizigers 🙂. Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Janou NS 1 april 2015, 08:37

Beste NS, mijn vriendin heeft een dalvrij abonnement. Alleen vandaag werkte het niet met een incheck na 18.25 uur (rond 18.35uur). Uiteindelijk heeft zij met samenreiskorting met mij meegereisd. Ik heb even op de NS automaat gecontroleerd en ben erachter wat het is denk ik. Zij heeft een bij-abonnement, dat per 1-4-2015 (morgen) wordt verlengd naar een doorlopend bij-abonnement. Echter het product t/m 31-3-2015 stond op 'verlopen/ verbruikt'. Lijkt op een foutje in de programmatuur (denk ik) m.b.t. doorloop van het abonnement waardoor het eerdere abonnement niet t/m maar tot 31-3-2015 actief is. Vandaag pakte het systeem dus geen dalvrij op. Het heeft haar 4,80gekost van Amsterdam CS naar Hoorn Kersenboogerd. Kan ik dit bedrag terug krijgen. Belangrijker eigenlijk....wellicht goed op dit even na te gaan en op te lossen voor andere reizigers 🙂. Ik hoor het graag.

Goedemorgen Remquito! Welkom op het NS Forum. Ik zoek dit graag voor je uit. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met de persoonlijke gegevens en de Ov-chipkaartnummer van je vriendin? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".
Bekijk origineel

1 reactie

Beste NS, mijn vriendin heeft een dalvrij abonnement. Alleen vandaag werkte het niet met een incheck na 18.25 uur (rond 18.35uur). Uiteindelijk heeft zij met samenreiskorting met mij meegereisd. Ik heb even op de NS automaat gecontroleerd en ben erachter wat het is denk ik. Zij heeft een bij-abonnement, dat per 1-4-2015 (morgen) wordt verlengd naar een doorlopend bij-abonnement. Echter het product t/m 31-3-2015 stond op 'verlopen/ verbruikt'. Lijkt op een foutje in de programmatuur (denk ik) m.b.t. doorloop van het abonnement waardoor het eerdere abonnement niet t/m maar tot 31-3-2015 actief is. Vandaag pakte het systeem dus geen dalvrij op. Het heeft haar 4,80gekost van Amsterdam CS naar Hoorn Kersenboogerd. Kan ik dit bedrag terug krijgen. Belangrijker eigenlijk....wellicht goed op dit even na te gaan en op te lossen voor andere reizigers 🙂. Ik hoor het graag.

Goedemorgen Remquito! Welkom op het NS Forum. Ik zoek dit graag voor je uit. Zou jij mij hiervoor een privébericht willen sturen met de persoonlijke gegevens en de Ov-chipkaartnummer van je vriendin? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "Abonnementen".

Reageer