Samenreiskorting

  • 26 April 2024
  • 8 reacties
  • 216 Bekeken

Mijn man wil een samenreiskortingscode maken op zij eigen mijn.ns en deze aan mij mailen.

Maar zodra hij de knop "code delen" gebruikt, krijgt hij de melding: "Door een technische fout kon de samenreiscode niet worden
toegepast. Probeer het later nog eens".

Volgens servicemedewerker was er een storing. Dat was gisterenochtend. Wij zijn hier dus sinds gisteren mee bezig. Er is echter geen oplossing, het werkt nog steeds niet.

Dus dat wordt dan samen tegelijk de poortjes door.

Zal niet de bedoeling zijn toch?


8 reacties

Goedenavond Smokey, Welkom op de NS Community!

Mij is niks bekend over een storing betreft de Samenreiskorting. Erg vervelend dat dit wel het geval lijkt te zijn bij jullie.

Ik wil je vragen om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Zodat mijn collega met jullie mee kan kijken of het account van jouw man wel goed gekoppeld staat.

Reputatie 7
Badge +3

Probeert hij het via de app of de website?

Samen door de poortjes met 1 vervoersbewijs is niet de bedoeling. Je kunt dan duurder uit zijn als je voor samen door de poortjes een boete krijgt en voor het niet hebben van een vervoersbewijs.

Bedankt voor de tip. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Gelukkig was er nu iemand aan de lijn met verstand van zaken. Kaart was inderdaad niet goed gekoppeld. We hebben het samen met de servicemedewerker opgelost.

En ik had de oude app op mijn telefoon staan. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook die werkt nu.

Hier werkt het ook voor geen meter. Krijg continu onderstaande melding:

 

Reputatie 7
Badge +3

Hier werkt het ook voor geen meter. Krijg continu onderstaande melding:

 

Update app gedaan?

Reputatie 3

In Play Store of Apple store kunt u de app update.

Indien dat niet helpt dan in de store de app verwijderen en opnieuw installeren.

 

Mocht dat niet lukken, neem dan contact op met NS klantenservice tussen 07:00 en 23:00, Facebook messenger, chat of telefonisch.

Same here! 45 min in de rij staan voor dit te melden. Hoe kijgen wij ons geld terug? Kunt u uitleggen om een andere optie te anbieden in plaata van 45 min kn de rij staan voor een chat met een medewerker? Kunt u uitleggen ook hoe het werkt?! Hoe laat voor reisen moet ik dat doen ? Moet ik een aparte krtind code per person ? Dank

Reputatie 7
Badge +3

Same here! 45 min in de rij staan voor dit te melden. Hoe kijgen wij ons geld terug? Kunt u uitleggen om een andere optie te anbieden in plaata van 45 min kn de rij staan voor een chat met een medewerker? Kunt u uitleggen ook hoe het werkt?! Hoe laat voor reisen moet ik dat doen ? Moet ik een aparte krtind code per person ? Dank

45 minuten in de rij staan waarvoor? Waar wil je geld voor terug krijgen? Wat moeten we uitleggen?

Wanneer je een abonnement hebt, waarbij je recht hebt op samenreiskorting, dan moet je eerst een code genereren. Die code deel je met degene die met jou wilt samenreizen. Met die code kan diegene dan een samenreisticket kopen of bij flex basis het knopje samenreizen aanzetten.

NS vergoedt achteraf geen reizen waarbij men samenreiskorting had willen gebruiken, maar waarbij geen samenreiskorting is geactiveerd.

Reageer