beantwoord

Samenreiskorting studentenov 2018

• 16 januari 2018
  • 3 reacties
  • 7741 Bekeken

Hallo ,
Ik wil binnenkort met een zusje van me gaan reizen en nu heb ik een doordeweekse studenten ov, kan ik haar op vrijdag samenreiskorting geven en zo ja hoe moet dat?
icon

Beste antwoord door Loes 16 januari 2018, 09:59

Als je zus een anonieme of persoonlijke OV heeft kan dat. U laadt dan via de kaartautomaat de samenreiskorting en dan kan ze in de daluren hier gebruik van maken. Het incheckmoment is bepalend. Het wordt als u voor 1x kiest voor 1 reis erop gezet en 35 minuten na uitchecken is dit op de kaart verlopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Als je zus een anonieme of persoonlijke OV heeft kan dat. U laadt dan via de kaartautomaat de samenreiskorting en dan kan ze in de daluren hier gebruik van maken. Het incheckmoment is bepalend. Het wordt als u voor 1x kiest voor 1 reis erop gezet en 35 minuten na uitchecken is dit op de kaart verlopen.

Dankuwel voor het snelle antwoord 🙂 fijne dag verder!
Welkom op het Serviceforum, Kevin :)

Ik zie dat Loes je al van een antwoord heeft voorzien 😃 Je kan overigens alle info met betrekking tot Samenreiskorting hier lezen.

Reageer