beantwoord

SD Knip

• 11 June 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Beste NS, ik heb een studentenreisproduct. Maar laatst was er €60 afgeschreven onder vermelding van ‘SD Knip’. Ik vroeg mij af, wat is dit voor afschrijving? 

icon

Beste antwoord door MoDe 12 June 2021, 09:39

€60 is de prijs van een dalurenabonnement op saldo. Kijk bij MijnNS welke abonnementen daar staan enzeg hem op. Met SRP heb je al korting.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

€60 is de prijs van een dalurenabonnement op saldo. Kijk bij MijnNS welke abonnementen daar staan enzeg hem op. Met SRP heb je al korting.

Reputatie 7
Badge +4

Is inderdaad zo, dat zou geen SD knip moeten zijn zoals we die eerder zagen. De vermelding is dan eigenlijk niet juist. Het is ook maar net wat de hele tekst was. Bij verlenging is de afschrijving van zestig euro ook correct, maar de SD knip sloeg naar ik meen te weten op de teruggave.

Reputatie 6

Maar bij TS is het afgeschreven. Lijkt inderdaad een Voordeelurenabonnement te zijn. Onlangs was daar onderstaand topic over.

Reputatie 7
Badge +4

Het is mogelijk een restitutie voor je Voordeelurenabonnement. Het abonnement is per januari € 7,00 goedkoper geworden. met ongunstiger voorwaarden. Je krijgt een deel naar rato terug, het is maar net hoe lang het dit jaar nog geldig was.

Reageer