beantwoord

Servicebericht Keuzedagen Vrij reizen

  • 26 May 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik kreeg vandaag in mijn mailbox maar liefst zes e-mail Serviceberichten dat er keuzedagreizen voor mij klaar staan. In de eerste plaats kloppen de data. op e-mailberichten totaal niet. Het gaat over keuzedagen die klaar staan en die ik kan opnemen van:

28-08-2022t/m 27-08-2023 (2x)

28-10-2022 t/m 27-10-2023

28-12-2022 t/m 27-12-2023

28-02-2023 t/m 27-02-2024

28-04-2023 t/m 27/04-2024

Deze berichten had ik op de goede momenten al eerder ontvangen. Het eerstvolgende bericht dat ik moet ontvangen is ca 26 juni 2023 (mijn Keuzedag 6).

Volgens mij is de NS het spoor even bijster! Wat gaat er mis bij NS?

Hebben anderen ook deze ervaring?

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 26 May 2023, 14:41

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Martin H, welkom op onze NS Community.

Heb je toevallig onlangs de kaart vernieuwd of vervangen? Meestal krijg je dan bij het overzetten van de producten op de nieuwe kaart even opnieuw de mails voor de Keuzedagen die op dat moment op de nieuwe kaart klaarstaan. Kan het dan ook zo zijn dat je 6 mails kreeg in plaats van 7 omdat Keuzedag 6 nog niet klaarstaat momenteel (de mail die je nog dient te ontvangen)?

Heb deze week mijn Voordeelurenkaart verlengd, via OV-Chip omdat NS geen link had gestuurd. Kennelijk is de nieuwe kaart dan al aangemaakt? Heb nog niets ontvangen, maar dat kan 6 werkdagen duren begreep ik.

Reageer