beantwoord

Sinds kort Dal Voordeel abonnement met OV fiets aangeschaft, nu kortingsbon binnen

• 19 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Sinds kort heb ik een Dal Voordeel abonnement aangeschaft met OV fiets jaar, en nu krijg ik een welkomstbrief met een persoonlijke kortingscode voor het fiets abbo. Kan ik deze alsnog ergens invoeren? Zo ja, top! Zo niet, waarom krijg ik die code nu pas of in zijn algemeenheid uberhaupt nog?

Met vriendelijke groet,
Simon
icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 oktober 2016, 17:00

Hallo simonlan en welkom op het NS Forum,

De kortingscode wordt automatisch verstuurd na aanschaf van een Dal Voordeel abonnement. Daarbij wordt niet gekeken of je deze al in je bezit hebt. Ik moet je helaas teleurstellen want deze code kan niet achteraf alsnog gebruikt worden.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo simonlan en welkom op het NS Forum,

De kortingscode wordt automatisch verstuurd na aanschaf van een Dal Voordeel abonnement. Daarbij wordt niet gekeken of je deze al in je bezit hebt. Ik moet je helaas teleurstellen want deze code kan niet achteraf alsnog gebruikt worden.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen om de vindbaarheid te vergroten.
Dooie mus verhaal dus.. Evengoed bedankt voor je snelle reactie!
Graag gedaan simonlan.

Reageer