beantwoord

Spontaan wijzigend adres in Mijn NS

• 12 juni 2015
  • 2 reacties
  • 590 Bekeken

Reputatie 2
Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje gillend gek van dat ik blijkbaar constant m'n adres in de gaten moet houden in Mijn NS, dat blijkt zich namelijk soms spontaan te wijzigen zonder dat ik daarom vraag. Op een of andere manier lijkt dat nog ergens gekoppeld te zitten aan m'n ouders nadat ik al een tijd geleden abonnementhouder was terwijl ik nog thuis woonde.

Vijf jaar geleden gebeurde het voor het eerst: ging op mezelf wonen en gaf keurig een adreswijziging via Mijn NS door. Die werd verwerkt en ontving ook post van NS op m'n nieuwe adres, maar een aantal weken later veranderde het spontaan terug in het oude adres.
Zeer recent zijn dan juist m'n ouders verhuisd en gaven die dus ook een adreswijziging door. Om een of andere duistere reden is daarbij ook mijn adres gewijzigd in het nieuwe adres van m'n ouders. Lijkt me een beetje raar dat NS zoiets doet in reactie op een bericht via de PostNL verhuisservice, ik heb immers wel dezelfde achternaam maar woon heel ergens anders.
Nou kan ik het wel weer netjes zelf terugwijzigen, maar het lijkt me toch dat ik erop moet kunnen vertrouwen dat mijn adres in Mijn NS hetzelfde blijft tenzij ik er zelf om vraag om het te wijzigen? Ben benieuwd hoelang het nu goed blijft staan...
icon

Beste antwoord door Marleen NS 13 juni 2015, 12:28

Hallo Daniel,

Hebben je ouders nu ook al post over je abonnement ontvangen? Ik denk dat het goed is om even te kijken of er bij je abonnementsgegevens in ons systeem ook het adres van je ouders staat.
Het kan namelijk heel goed dat je MijnNSpagina dit niet goed weergeeft. Stuur mij maar even een privébericht met je huidige NAW-gegevens dan kijk ik het voor je na.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Daniel,

Hebben je ouders nu ook al post over je abonnement ontvangen? Ik denk dat het goed is om even te kijken of er bij je abonnementsgegevens in ons systeem ook het adres van je ouders staat.
Het kan namelijk heel goed dat je MijnNSpagina dit niet goed weergeeft. Stuur mij maar even een privébericht met je huidige NAW-gegevens dan kijk ik het voor je na.
Reputatie 2
Zover ik weet is er nu nog geen post voor mij richting m'n ouders gegaan, ik was er nu vrij snel bij met het opmerken. Al heb ik de laatste Spoor hier niet gezien, zou kunnen dat die dus wel daar terechtgekomen is (maar dat valt niet op omdat m'n ouders ook een NS-abonnement hebben.
Ik zal je nu in ieder geval even een privéberichtje sturen.

Reageer