beantwoord

SPOOR

  • 22 maart 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Nog geen blad Spoor (no.1/2018) in maart ontvangen? Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 maart 2018, 17:08

Welkom op het Serviceforum, Dregje.

Spoor had zo'n 2 weken geleden op de mat moeten liggen. Als je deze tot nu toe niet hebt ontvangen wil ik je aanraden contact op te nemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Mijn collega's kunnen je dan een exemplaar nasturen en het één en ander in je gegevens aanpassen zodat je de volgende keer het blad weer gewoon ontvangt.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het Serviceforum, Dregje.

Spoor had zo'n 2 weken geleden op de mat moeten liggen. Als je deze tot nu toe niet hebt ontvangen wil ik je aanraden contact op te nemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Mijn collega's kunnen je dan een exemplaar nasturen en het één en ander in je gegevens aanpassen zodat je de volgende keer het blad weer gewoon ontvangt.
Ik heb datzelfde probleem al heel lang... Ik heb hem heel aardig via MiriamNS per PostNL ontvangen, want Sandd bezorgd bij mij gewoon niet.

Reageer