beantwoord

Spoor boek ontvang ik niet meer?

• 30 maart 2018
  • 6 reacties
  • 147 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hoi,

Ik krijg nog regelmatig emails over acties en kortingen die in het spoorboek staan, echter heb ik dit spoorboek maar 1 keer ontvangen en dat was in oktober/november ongeveer? En ik heb nog steeds een abonnement, hoe zit dit?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 maart 2018, 15:12

Hallo Vieff en welkom op het NS Serviceforum.

Als je nog een actief NS abonnement hebt, zou je inderdaad het advies van Trein-D kunnen opvolgen. Wij zijn ook te bereiken via Social Media (Twitter/Facebook) waar we m.b.v. jouw persoonsgegevens een kijkje kunnen nemen. Succes!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Je zou even kunnen bellen naar 030-7515155 en dan even kunnen vragen waarom je het blad SPOOR niet meer ontvangt.
Je zou even kunnen bellen naar 030-7515155 en dan even kunnen vragen waarom je het blad SPOOR niet meer ontvangt.

Ah thanks! Dat ga ik inderdaad even doen dan.
Reputatie 7
Badge

Ah thanks! Dat ga ik inderdaad even doen dan.

Graag gedaan beste vieff. 🙂 Succes.
Reputatie 7

Als je nog een actief NS abonnement hebt, zou je inderdaad het advies van Trein-D kunnen opvolgen. Wij zijn ook te bereiken via Social Media (Twitter/Facebook) waar we m.b.v. jouw persoonsgegevens een kijkje kunnen nemen. Succes!

Hoi Thomas,

Bedankt! Ik heb nog niet kunnen bellen, maar via social media is het wellicht handiger aangezien ik weinig tijd heb.

Groet, Vivian
Dat gaat vaak wel vlot inderdaad. Als je dan direct een priv├ębericht stuurt met je persoonlijke gegevens dan gaan mijn collega's voor je aan de slag. Succes!

Reageer