beantwoord

SPOOR digitaal

• 11 december 2020
  • 9 reacties
  • 313 Bekeken

Vandaag ontving ik voor de tweede maar de digitale SPOOR. Hoe kan ik de SPOOR op papier ontvangen zoals altijd gebruikelijk was. Niemand heeft naar mijn mening gevraagd en ook de prijzen zijn niet verlaagd. Digitaal lezen is misschien voor de jongeren, maar zeker niet voor iedereen aantrekkelijk.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 4 januari 2021, 16:20

Als je enkel SPOOR op de deurmat wil krijgen kan de Klantenservice dat uiteraard voor je regelen. Dan hoef je geen aanbiedingen per e-mail te missen!

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Via https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens kan je je voorkeuren voor Notificaties en updates instellen. Zorg dat Aanbiedingen (o.a. SPOOR) op per post staat. E-mail moet daar dus uit staan.

Voor zover er deze keer ook een papieren versie is, kan je die eventueel via de klantenservice na laten sturen. Er zit dan geen couponcode voor de aanbiedingen bij, maar die zijn er nu toch niet.

Edit: De papieren versie van December 2020 vandaag in de bus.

@Robert B heeft je een heel nuttig antwoord gegeven. Kijk even in Mijn NS bij je instellingen, al zal dat voor deze uitgave misschien niet meer helpen.

De papieren versie stelt trouwens echt nog heel weinig voor. Ik heb er dit jaar eentje ontvangen en ik denk dat je niet veel gemist hebt. De komende dagen dus blijkbaar misschien een tweede. :sleeping: Als hij van dezelfde kwaliteit/omvang is dan gaat hij rechtstreeks bij het oudvuil. Het beeld van de ‘gebruikelijke’ SPOOR kun je beter vergeten, die komt waarschijnlijk nooit meer terug.

Als je enkel SPOOR op de deurmat wil krijgen kan de Klantenservice dat uiteraard voor je regelen. Dan hoef je geen aanbiedingen per e-mail te missen!

Reputatie 7
Badge +3

Dat is mooi, maar mijn notificaties stonden op geen e-mail en kreeg dus mijn opzeggingen en wijzigingen van mijn abonnementen per post. Maar die Spoor heb ik nog steeds niet uit mijn brievenbus kunnen halen. Volgens klantenservice paar dagen geleden zou het nog kunnen komen…..

Helaas kan het ook aan de kant van de postbode wel eens fout gaan met het bezorgen van SPOOR. De Klantenservice kan je het blad indien nodig altijd nog handmatig toesturen. 

Reputatie 7
Badge +3

Helaas kan het ook aan de kant van de postbode wel eens fout gaan met het bezorgen van SPOOR. De Klantenservice kan je het blad indien nodig altijd nog handmatig toesturen. 

Paar dagen geleden kreeg ik nog te horen dat ik moest afwachten @Robert B las mijn tweet daarover en bood aan om zijn exemplaar op te sturen, maar ik vind dat NS mij dit moet sturen. Begin december werd bevestigd dat mijn instellingen voor toezending goed stonden en ik hem kon verwachten. Maar Murphy is al sinds november bezig. Lopen wel meer dingen fout…

NB. Ik heb Postnl app en daar heb ik deze niet in zien staan. Wel zag ik dat NS post dagen later werd bezorgd.

Wij kunnen niet zien of SPOOR (in de automatische batch) is verstuurd, of daarna is ontvangen.

De initiële publicatiedatum lag op 11.12.2020. In December, met alle hectiek omtrent pakketjes etcetera, kan het wat langer duren voordat je het blad ontvangt. Inmiddels had SPOOR echter wel op de deurmat mogen liggen. Stuur je mij een privébericht met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijk ik de boel na en stuur ik SPOOR handmatig na.

Badge +3

Ik zie niet in waarom je ineens brieven zou krijgen over opzeggingen e.d. als je Aanbiedingen (o.a. SPOOR) op Post hebt staan, tenzij je Serviceberichten ook alleen op post hebt gezet?

Maar dat laatste zou gaan over Bijvoorbeeld als er werkzaamheden of stakingen zijn.

Denk dat die post standaard verstuurd wordt bij aanpassingen aan een VDU, want als ik alles op Post zet krijg ik gewoon mailtjes bij bestellen of wisselen van een Flex abonnement en zo.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie niet in waarom je ineens brieven zou krijgen over opzeggingen e.d. als je Aanbiedingen (o.a. SPOOR) op Post hebt staan, tenzij je Serviceberichten ook alleen op post hebt gezet?

Maar dat laatste zou gaan over Bijvoorbeeld als er werkzaamheden of stakingen zijn.

Denk dat die post standaard verstuurd wordt bij aanpassingen aan een VDU, want als ik alles op Post zet krijg ik gewoon mailtjes bij bestellen of wisselen van Flex abonnement en zo.

Er werd mij door klantenservice begin december verteld dat de instellingen goed stonden voor het per post krijgen van Spoor. Tot 10-12-2020 emails over mijn abonnementen. Daarna per post opzeggingen en wijzigingen van abonnementen en nieuwe voorwaarden van (in de week voor kerst opgezegde) VDU per post.Vanaf 1-1-2021 weer email over kosten abonnement OV-fiets. Klantenservice zei vorige week dat er stond dat ik niets per email wilde ontvangen. Dat heb ik inmiddels gewijzigd.

Reageer