beantwoord

Spoorwegmuseum en het blad Spoor

Het NSblad Spoor nummer 5 2018 stond in het teken van oude binnensteden, waaronder ook de stad Utrecht. Het blad was gebruikelijk ook voorzien van voordeelcoupons. Coupons varierende van het bezoek aan musea tot het doen van een ontdekkingtocht onder de Dom in Utrecht. Wat ontbrak in het blad en bij de coupons was ook maar enige aandacht voor het eigen Spoorwegmuseum van de NS in de Utrechtse stad. Daar was geen woord aan besteed en was ook geen enkele coupon voor te vinden. Wat een gemiste kans, zelfs een pijnlijke misser vind ik. Hoe kan dit gebeuren denk je dan?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 januari 2019, 21:12

Hallo René J en welkom bij de NS Community,

Ik snap je punt. We maken wel vaak reclame voor het Spoorwegmuseum. Ook kan je via de Spoordeelwinkel vaak aanbiedingen hiervoor vinden. In het verleden waren er ook wel eens aanbiedingen voor het Spoorwegmuseum. Ik ben het wel met je eens dat als het om Utrecht gaat dit er best bij had kunnen staan. Ik zal je signaal intern duidelijk maken.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo René J en welkom bij de NS Community,

Ik snap je punt. We maken wel vaak reclame voor het Spoorwegmuseum. Ook kan je via de Spoordeelwinkel vaak aanbiedingen hiervoor vinden. In het verleden waren er ook wel eens aanbiedingen voor het Spoorwegmuseum. Ik ben het wel met je eens dat als het om Utrecht gaat dit er best bij had kunnen staan. Ik zal je signaal intern duidelijk maken.
Fijn dat je het zo oppakt Erryt. Nog een kleine aanvulling om bij het geven van je signaal misschien mee te nemen. In de maand december tot 6 januari was het museum omgetoverd tot Winter station met vele activiteiten, waaronder een ijsbaan. Dat was leuk niet alleen voor de lezers, maar ook voor je NS collega’s die daar veel werk van gemaakt hebben, om mee te nemen in het blad. Nou voer genoeg zou ik zeggen!
Ik zal het meenemen. 🙂

Reageer