beantwoord

Stage buitenland

• 1 maart 2015
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik woon sinds korte tijd in het buitenland voor stage. Mijn studenten ov abonnement heb ik stop gezet. Stel ik kom terug naar Nederland voor een paar dagen, ontvang ik dan nog wel 40 procent korting?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 maart 2015, 09:44

Nee, tenzij u uw studentenreisproduct opnieuw activeert.

Een alternatief is dat u gebruikmaakt van deze actie om nu een jaar gratis Dal Voordeel aan te vragen. Daarmee reist u bij inchecken in de daluren ook met 40 procent korting.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Nee, tenzij u uw studentenreisproduct opnieuw activeert.

Een alternatief is dat u gebruikmaakt van deze actie om nu een jaar gratis Dal Voordeel aan te vragen. Daarmee reist u bij inchecken in de daluren ook met 40 procent korting.
Van de actie die Tochjo noemt kan alleen binnen 3 maanden nadat het studentenreisproduct voor het eerst is stopgezet gebruik worden gemaakt. U kunt de aanbieding dus niet 'bewaren' tot een moment dat u er meer profijt van hebt.
Oke dank jullie wel! Als ik het goed begrijp is die actie maar eenmalig te gebruiken? Dus als ik klaar ben met mijn opleiding in 2016 heb ik daar geen recht meer op als ik het nu in zal laten gaan?
Je kunt alleen de drie maanden na het beƫindigen van je studentenreisproduct van deze aanbieding gebruik maken. Je kunt inderdaad eenmalig gebruik maken van deze actie.

Reageer