beantwoord

Stage in groningen. Weekendkaart of niet?

• 18 april 2015
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo mensen
Ik loop binnen 2 dagen stage in groningen en daar werk ik dan 5 dagen 1 weekje. Ik vroeg me af of er een weekendkaart is die je gewoon 1 week gebruikt. Ik moet namelijk 1 week stage lopen in groningen.
Met vriendelijke groet,
Glenn
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 18 april 2015, 17:31

Een beetje afhankelijk vanaf waar. Ik denk als je vanuit Assen naar Groningen gaat, dat je als je 1x per week naar Groningen gaat dat je het niet eruit haalt. Dan is een Dal Voordeel abonnement voordeliger. Kom je bijvoorbeeld vanuit de Randstad of elders, dan is het wel de moeite waard om een weekend abo te nemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Nee volgens mij is die er niet... als u een of beide van de reizen (heen/terug) buiten de spits reist kunt u natuurlijk wel gebruik maken van een blokker kaartje als dat voordelig is, of overwegen om een Dal Voordeel abonnement te kopen (momenteel 29 euro).
Een beetje afhankelijk vanaf waar. Ik denk als je vanuit Assen naar Groningen gaat, dat je als je 1x per week naar Groningen gaat dat je het niet eruit haalt. Dan is een Dal Voordeel abonnement voordeliger. Kom je bijvoorbeeld vanuit de Randstad of elders, dan is het wel de moeite waard om een weekend abo te nemen.

Reageer