beantwoord

stop toesturen Spoor

  • 6 maart 2019
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Bij deze wil ik dat het toesturen van het SPOOR stopt. Ik heb hem al vaak retour gezonden. Ik wil hier niet voor telefoneren of een brief voor hoeven te verzenden, lijkt me niet echt klantvriendelijk. Daarnaast lijkt het me de moeite dat mensen aan en af kunnen vinken of ze wel of niet het spoor willen ontvangen.
icon

Beste antwoord door Slidestops 6 maart 2019, 10:31

Via mijn NS is het mogelijk om "met een vinkje" spoor uit te zetten. Je vind dit onder het kopje Gegevens 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Via mijn NS is het mogelijk om "met een vinkje" spoor uit te zetten. Je vind dit onder het kopje Gegevens 🙂
Hallo DebbieK en welkom bij de NS Community.

Zoals Slidestops al aangeeft kun je dit via je Mijn NS account regelen. Lukt dat niet, dan kun je het via onze Klantenservice ook vragen. Mijn collega's pakken het graag voor je op.

Reageer