beantwoord

Stoppen Dal Voordeel binnen 1 jaar

• 8 juni 2015
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Dag!

Als trouwe NS abonnementhouder ben ik op 16 januari 2015 overgestapt van een trajectabonnement naar een Dal Voordeel abonnement. Echter is een maand geleden duidelijk geworden dat ik per 1 juli 2015 naar het buitenland ga verhuizen ivm werk. Ik heb dus vanaf 1 juli niets meer aan mijn Dal Voordeel abonnement. Ondanks dat de minimale termijn 1 jaar is, is het wellicht mogelijk om dit abonnement eerder stop te zetten?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg, Carien
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 8 juni 2015, 15:20

In principe kunt u uw geld terug vragen. U kunt beter telefonisch contact opnemen +31 (0) 30-751 51 55. Wellicht kunt u als u nog in Nederland bent, naar de kaartjesautomaat gaan en hem deactiveren. U krijgt uw geld zsm terug.
Bekijk origineel

4 reacties

In principe kunt u uw geld terug vragen. U kunt beter telefonisch contact opnemen +31 (0) 30-751 51 55. Wellicht kunt u als u nog in Nederland bent, naar de kaartjesautomaat gaan en hem deactiveren. U krijgt uw geld zsm terug.
Je dient inderdaad de beëindiging van je abonnement nog te 'bevestigen' bij een NS Kaartautomaat of OV-ophaalpunt. Gaat dat nog lukken Carien?
In principe kunt u uw geld terug vragen. U kunt beter telefonisch contact opnemen +31 (0) 30-751 51 55. Wellicht kunt u als u nog in Nederland bent, naar de kaartjesautomaat gaan en hem deactiveren. U krijgt uw geld zsm terug. Dank voor de reactie, dat zal ik doen!
Je dient inderdaad de beëindiging van je abonnement nog te 'bevestigen' bij een NS Kaartautomaat of OV-ophaalpunt. Gaat dat nog lukken Carien? Dag, ja dat gaat nog lukken 🙂 Bedankt!

Reageer