stoppen dalurenabonnement bij flexabonnement | NS Community
beantwoord

stoppen dalurenabonnement bij flexabonnement

  • 29 January 2021
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Bij mijn flexabonnement heb ik een dalurenabonnement van 5 euro per maand. Nu wil ik dat opzeggen, omdat ik momenteel niet meer reis voor vergaderingen. Helaas lukt het mij niet om het dalurenabonnement stop te zetten, zonder dat het mij 10 euro kost. Terwijl er bij aanmelding stond dat het eenvoudig te wijzigen was per maand zelfs. 

Vriendelijke groet Lineke

icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 January 2021, 11:38

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Lineke#57 en welkom bij de NS Community.

De € 10 administratiekosten worden enkel in rekening gebracht als je een nieuw NS Flex abonnement besteld, ofwel zonder abonnement ofwel met een Weekend Voordeel product. Ik heb het vermoeden dat je dit ook aan het proberen bent.

In jouw geval wil je het abonnement simpelweg wijzigen. Dit doe je via je Mijn NS account, door het bestaande NS Flex abonnement aan te passen. Je kunt dan een ander kortingsproduct selecteren, in jouw geval is dat een wijziging naar NS Flex zonder abonnement.

Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dit ook voor je wijzigen. Zij zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Badge +3

Als dit gaat om de groene tekst in de webshop, die zou moeten verdwijnen zodra je ingelogd bent met de Mijn NS account waarop je Flex hebt.

En anders kan je dat gewoon negeren. Er lijkt binnen Mijn NS e.e.a. mis te gaan vandaag.

Reageer