beantwoord

Stopt Dal Voordeel abonnement automatisch?

• 15 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

Hallo,

Ik heb, omdat ik ex-student ben, een gratis Dal voordeel abonnement, nu is mijn vraag: stopt dit abonnement na een jaar automatisch? Of moet ik het zelf stopzetten?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door theofiel 15 oktober 2015, 13:21

Het abonnement wordt jaarlijks verlengd (tegen het reguliere tarief van 50 euro per jaar), behalve wanneer u het zelf stopzet. Dat stopzetten vereist overigens twee handelingen, het bij de klantenservice beëindigen van uw abonnement en het bij een automaat bevestigen van de beëindiging.
Bekijk origineel

3 reacties

Het abonnement wordt jaarlijks verlengd (tegen het reguliere tarief van 50 euro per jaar), behalve wanneer u het zelf stopzet. Dat stopzetten vereist overigens twee handelingen, het bij de klantenservice beëindigen van uw abonnement en het bij een automaat bevestigen van de beëindiging.
Oke, bedankt voor de informatie en het snel reageren!
Reputatie 1
Badge
U krijgt daarvoor-net zoals elke doorlopende NS-abonee-ca 6-8 weken voor de vervaldatum bericht over-brief of mail MITS NS over uw juiste dan geldige (@)adres beschikt. En daar schort het nogal eens aan bij (ex)studenten in de achtzaamheid daarop. de opzegtermijn is 4 weken-maar je kan na 1 jaar per maand opzeggen.

Reageer