beantwoord

Stopzetten abonnement

  • 27 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik moet mijn studenten OV van mijn kaart afhalen. Echter zegt de automaat dat er geen product is om stop te zetten. Wat nu?
icon

Beste antwoord door sz1rnbegjyx2v 27 augustus 2017, 22:44

Dit houdt waarschijnlijk in dat u uw studentenproduct reeds succesvol van deze kaart hebt afgehaald.
Dat het product succesvol zou zijn stopgezet had in het scherm van de kaartautomaat moeten staan. Heeft u zoiets gezien?

Indien niet het geval, (u heeft niet zoiets gezien), geen man overboord.

U dient in "Mijn DUO" te kijken of de definitieve stopzetdatum hier juist geregistreerd staat: http://www.studentenreisproduct.nl/veelgestelde-vragen/hoe-controleer-ik-of-ik-het-studentenreisproduct-succesvol-heb-stopgezet/

Als dit nog niet voldoende duidelijkheid verschaft wil ik u vriendelijk doch dringend aanraden http://www.studentenreisproduct.nl/detail/studentenreisproduct-stopzetten/ door te nemen en eventueel contact op te nemen met DUO via http://www.studentenreisproduct.nl/detail/contact/.

Nederlandse Spoorwegen beheert het studentenreisproduct niet en kan u dus ook niet helpen met vragen hieromtrent.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Dit houdt waarschijnlijk in dat u uw studentenproduct reeds succesvol van deze kaart hebt afgehaald.
Dat het product succesvol zou zijn stopgezet had in het scherm van de kaartautomaat moeten staan. Heeft u zoiets gezien?

Indien niet het geval, (u heeft niet zoiets gezien), geen man overboord.

U dient in "Mijn DUO" te kijken of de definitieve stopzetdatum hier juist geregistreerd staat: http://www.studentenreisproduct.nl/veelgestelde-vragen/hoe-controleer-ik-of-ik-het-studentenreisproduct-succesvol-heb-stopgezet/

Als dit nog niet voldoende duidelijkheid verschaft wil ik u vriendelijk doch dringend aanraden http://www.studentenreisproduct.nl/detail/studentenreisproduct-stopzetten/ door te nemen en eventueel contact op te nemen met DUO via http://www.studentenreisproduct.nl/detail/contact/.

Nederlandse Spoorwegen beheert het studentenreisproduct niet en kan u dus ook niet helpen met vragen hieromtrent.

Succes!
Goed om te lezen dat je ons Serviceforum hebt gevonden, FrederiqueF.

sz1rnbegjyx2v, heeft jouw vraag al correct beantwoord. Dank daarvoor 🙂

Reageer