beantwoord

stopzetten abonnement

  • 13 januari 2018
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Hoe kan ik in godsnaam een abonnement stopzetten voor mijn reizende schoolgaande zoon ?
icon

Beste antwoord door Thom 13 januari 2018, 17:28

U kunt een abonnement stopzetten door contact op te nemen met Klantenservice. Doorgaans kan opzeggen het eerste jaar niet.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt een abonnement stopzetten door contact op te nemen met Klantenservice. Doorgaans kan opzeggen het eerste jaar niet.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Badge +3
Voor het opzeggen van een abonnement moet de contracthouder rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van de OV-chipkaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beƫindigd.
Goedemiddag flosje60 en welkom op het NS Serviceforum!

Als jij de contracthouder bent van dit abonnement, zul je daarvoor contact op moeten nemen via onze Klantenservice. Dat gaat het snelste via 030-7515155, Twitter of Facebook.
U kunt een abonnement stopzetten door contact op te nemen met Klantenservice. Doorgaans kan opzeggen het eerste jaar niet.
bedankt voor de snelle en duidelijke reactie !

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
bedankt voor de snelle en duidelijke reactie !!!tien punten

Reageer