beantwoord

Stopzetten abonnement bij zwangerschap?

• 12 maart 2019
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Ik heb sinds augustus 2018 een abonnement van Antwerpen-Centraal naar Breda.
Deel van NS-abonnement is dus Hazeldonk grens tot Breda.
Ik zou normaal gezien 1 jaar in Breda werken (tot 1 aug 2019) maar ben intussen zwanger en uitgerekend voor eind mei 2019. Dit betekent dat mijn zwangerschapsverlof al start op 1 mei 2019 (bovendien heb ik daarvoor nog 2 weken vakantie en is mijn laatste werkdag al 16 april).
Ik krijg tijdens die periode ook geen reiskosten vergoed.
Ik weet dat je officieel pas na 1 jaar je abonnement kan stopzetten, maar is in dit geval een vroegere stopzetting mogelijk?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Emma NS 12 maart 2019, 17:16

Beste Judith Sys, welkom bij onze Community!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk om te lezen dat je in verwachting bent. In jouw geval wil ik je adviseren om te wijzigen naar NS Flex. Je kunt dan kiezen tussen alle abonnementen! Dat gaat je (hopelijk) bakken met geld schelen. Mocht je niet willen overstappen naar NS Flex, dan kun je je abonnement wijzigen naar het goedkoopste traject dat er is. Je kunt hiervoor gewoon contact opnemen met onze Klantenservice. Kies je er nou voor om ons een bericht te sturen, vergeet dan niet je NAW-gegevens en geboortedatum mee te sturen, oké?
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Judith Sys, welkom bij onze Community!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk om te lezen dat je in verwachting bent. In jouw geval wil ik je adviseren om te wijzigen naar NS Flex. Je kunt dan kiezen tussen alle abonnementen! Dat gaat je (hopelijk) bakken met geld schelen. Mocht je niet willen overstappen naar NS Flex, dan kun je je abonnement wijzigen naar het goedkoopste traject dat er is. Je kunt hiervoor gewoon contact opnemen met onze Klantenservice. Kies je er nou voor om ons een bericht te sturen, vergeet dan niet je NAW-gegevens en geboortedatum mee te sturen, oké?

Reageer