beantwoord

Stopzetten abonnement OV chipkaart.

• 26 september 2017
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Ik kan begrijpen dat jullie het druk hebben, maar ik heb 20 dagen geleden een opzegging aangevraagd op het 40% korting abonnement op mijn OV chipkaart.
Dit aangezien ik nu een studenten OV heb en dus al de 40% korting krijg.

Ik heb dit op de 6e van september aangevraagd, heb op de 13e een email gekregen waarin jullie excuses werd aangeboden omdat ik binnen 5 dagen geen reactie kreeg.
inmiddels is het al de 26ste van september. Nog steeds wacht ik op een email.

Ik begrijp het dat jullie het druk hebben met de emails, omdat dat ook wordt gemeld. Maar 20 dagen?

Mvg,
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 26 september 2017, 12:11

Welkom op het NS Serviceforum, Rahul!

Bij de afdeling e-mail is op dit moment inderdaad een forse achterstand. Erg vervelend natuurlijk. Je bent het snelste geholpen wanneer je het abonnement per telefoon (030-7515155) of via Facebook / Twitter laat beëindigen.

Omdat je al zo lang aan het wachten bent kun je mij een privebericht sturen met de onderstaande gegevens zodat ik de opzegging voor jou in orde kan maken. Je kunt een privebericht sturen door op mijn naam te klikken zodat je terecht komt op mijn profiel ;)
  • Voorletters & achternaam
  • Geboortedatum
  • Postcode & huisnummer
  • OV-chipkaartnummer
  • E-mailadres
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Rahul!

Bij de afdeling e-mail is op dit moment inderdaad een forse achterstand. Erg vervelend natuurlijk. Je bent het snelste geholpen wanneer je het abonnement per telefoon (030-7515155) of via Facebook / Twitter laat beëindigen.

Omdat je al zo lang aan het wachten bent kun je mij een privebericht sturen met de onderstaande gegevens zodat ik de opzegging voor jou in orde kan maken. Je kunt een privebericht sturen door op mijn naam te klikken zodat je terecht komt op mijn profiel ;)
  • Voorletters & achternaam
  • Geboortedatum
  • Postcode & huisnummer
  • OV-chipkaartnummer
  • E-mailadres
Update: Ik heb het abonnement voor Rahul inmiddels beëindigd.

Reageer