beantwoord

stopzetten abonnemnet

  • 6 december 2017
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Ik heb een ns dal abonnement (doorlopend) ik wil deze graag stopzetten voor volgend jaar. Ik zie in mij NS deze optie niet. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Slidestops 6 december 2017, 13:18

Via de klantenservice. Kan telefonisch, via Twitter of Facebook het snelst.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Via de klantenservice. Kan telefonisch, via Twitter of Facebook het snelst.
Reputatie 7
Badge +4
Opzeggen gaat altijd via Klantenservice.


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Hi Anneloes. Welkom op het Serviceforum!

Ik zie dat onze harde kern je al voorzien heeft van reacties 🙂 Laat je weten of het gelukt is?

Reageer