beantwoord

Stopzetten Dal Voordeel abonnement voordat nieuw jaarabonnement begint

  • 30 juli 2018
  • 1 reactie
  • 541 Bekeken

Hoi! Vorig jaar (juli 2017) ben ik afgestudeerd en sinds eind augustus 2017 reis ik dan ook niet meer met mijn studentenreisproduct. Ik heb gebruik gemaakt van het Dal Voordeel abonnement die je cadeau kreeg van de NS. Nu ga ik echter in september weer studeren en ik heb inmiddels alweer mijn studentenreisproduct besteld voor september, want hier heb ik nog een jaar recht op. Ik wil dan graag mijn Dal Voordeel abonnement stopzetten zodat ik niet 50,- hoef te betalen voor het komende jaar aangezien ik het toch niet gebruik. Nu lukt het mij echter niet om het Dal Voordeel abonnement te stoppen via Mijn NS. Ik kan alleen maar mijn abonnement uitbreiden daar. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Of is het enkel mogelijk om het abonnement te stoppen als het jaar op is?

Alvast bedankt voor de hulp!

Nina
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 juli 2018, 15:36

U kunt een abonnement niet zelf beëindigen in Mijn NS. Voor het opzeggen van uw abonnement moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt een abonnement niet zelf beëindigen in Mijn NS. Voor het opzeggen van uw abonnement moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.

Reageer