beantwoord

Stopzetten Dal Voordeelabonnement

• 5 januari 2021
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Ik zou graag mijn Dal Voordeelabonnement stopzetten. Dit heb ik eerder al geprobeerd via Mijn NS, waar toen werd aangegeven dat het wijzigen van abonnementen op saldo niet meer mogelijk is en dat je NS Flex moet aanvragen. Dat ik heb ik gedaan op 16-12-2020, alleen krijg ik vandaag toch een bericht dat mijn Dal Voordeelabonnement nog steeds loopt en dat op 11 januari een incasso van €60 zal worden afgeschreven. 

De ingangsdatum van mijn abonnement is 05-01-2019.

Ik zou graag van jullie horen hoe ik mijn abonnement stop kan zetten. Alvast bedankt voor het antwoord!

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 januari 2021, 10:53

U moet de wijziging naar NS Flex waarschijnlijk nog bevestigen door bij een kaartautomaat uw OV-chipkaart voor de lezer te houden, te kiezen voor Ophalen bestelling en de aanwijzingen op het scherm te volgen. Totdat dit is gedaan, blijft uw oude abonnement actief.

Mocht u deze stap al gedaan hebben, of als er geen producten klaarstaan om op te halen, dan moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er aan de hand is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U moet de wijziging naar NS Flex waarschijnlijk nog bevestigen door bij een kaartautomaat uw OV-chipkaart voor de lezer te houden, te kiezen voor Ophalen bestelling en de aanwijzingen op het scherm te volgen. Totdat dit is gedaan, blijft uw oude abonnement actief.

Mocht u deze stap al gedaan hebben, of als er geen producten klaarstaan om op te halen, dan moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er aan de hand is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer