beantwoord

stopzetten doorlopend abonnement

  • 29 september 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi!
ik wil graag mijn abonnement stopzetten. referentie nummer 23030229. Ik ben namelijk niet eens in Nederland op het moment en wil het daarom zsm stopzetten. Willen jullie mij er svp van op de hoogte stellen wat ik moet doen om het abonnement stop te zetten?

Alvast bedankt,

Floor Geerlings
icon

Beste antwoord door Thom 29 september 2017, 14:03

Neem contact op met Klantenservice. Uw abonnement kan worden geblokkeerd.



Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem contact op met Klantenservice. Uw abonnement kan worden geblokkeerd.



Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Hallo floorjg. Welkom op het NS Serviceforum.

Zoals Thom al correct heeft aangegeven kun je contact opnemen met onze klantenservice om het abonnement te laten beëindigen 🙂

Reageer