beantwoord

Stopzetten niet mogelijk

• 6 januari 2016
  • 11 reacties
  • 193 Bekeken

Geachte heer mevrouw.
Ik wou mijn daluren abonnement stopzetten bij de automaat, ik heb dit bij meerdere automaten geprobeerd en helaas was het stopzet optie niet mogelijk. Ik heb daarna gekeken welke producten er op mijn kaart waren en het ns daluren abonnement stond hier ook niet bij.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 januari 2016, 11:40

Meryem, aangezien ik geen gegevens van je heb gehad, kan ik je net als de andere forumleden alleen algemene informatie en tips geven. Ik raad je aan even te bellen met 030-7515155, zodat ze voor je kunnen checken wat de status van je abonnement is.
Bekijk origineel

11 reacties

Meryem, aangezien ik geen gegevens van je heb gehad, kan ik je net als de andere forumleden alleen algemene informatie en tips geven. Ik raad je aan even te bellen met 030-7515155, zodat ze voor je kunnen checken wat de status van je abonnement is.
Meryem, ik zie dat de andere forumleden al flink hun best hebben gedaan de oplossing te achterhalen. Heb je voor mij het referentienummer van jouw abonnement? Dan kijk ik even naar de status van je abonnement.
Reputatie 2
En u heeft bij de automaat op de knop 'ophalen bestellingen' gedrukt?
Hebt u ooit weleens gebruik gemaakt van dit abonnement op deze OV-chipkaart? - Is het mogelijk dat het er helemaal nooit op gestaan heeft?
ik heb er wel gebruik van gemaakt, 2 jaar lang. Ik heb hem de afgelopen 2 maanden niet meer nodig gehad ivm met mijn studie in het buitenland, ik ben nu ook weer binnenkort weg voor een langetijd, ik heb het beëindigd en wou hem stopzetten echter is dit niet mogelijk, ook was het de laatste dag vandaag, ik ben net ook weer even langs de ns automaat gezien maar ik kan echt niks zien om te eindigen
Hebt u ooit weleens gebruik gemaakt van dit abonnement op deze OV-chipkaart? - Is het mogelijk dat het er helemaal nooit op gestaan heeft?
dat weet ik niet, niet geprobeerd.
Als u incheckt met die OV-chipkaart bij NS, komt dat abonnement dan in het schermpje te staan?
Hebt u nadat u het abonnement had beëindigd geprobeerd om bij een oplaadautomaat in een supermarkt of boekhandel een (andere) bestelling op te halen waarbij mogelijk het stopzetten van het abonnement meteen ook is opgehaald?

nee, ik heb namelijk geen ander abonnement of iets dergelijks lopen.
Hebt u nadat u het abonnement had beëindigd geprobeerd om bij een oplaadautomaat in een supermarkt of boekhandel een (andere) bestelling op te halen waarbij mogelijk het stopzetten van het abonnement meteen ook is opgehaald?
Hebt u het abonnement al opgezegd? - Anders is stopzetten bij de automaat inderdaad nog niet mogelijk.
Ja ik heb ook een bevestiging gekregen dat ik het moest stopzetten bij de automaat echter lukt dit niet en kan ik het product ook niet terugvinden
Ik vind het ook raar dat ik het daluren abonnement helemaal niet kan zien bij de gegevens.
Hebt u het abonnement al opgezegd? - Anders is stopzetten bij de automaat inderdaad nog niet mogelijk.

Reageer