Ik wil overstappen van Flex Dal voordeel naar een Dal voordeel met keuzedagen. Ik hoopte dat ik of de NS dat zo online kan regelen, maar dat blijkt helaas niet het geval.
Eerst moet het Flex Dal voordeel abonnement stopgezet worden. Dat kan online, maar moet afgerond worden door de kaart voor een NS apparaat te houden. Dat is heel onhandig, want het station zit 20 km verderop. Kan dat ook zo’n OV chipkaart paal zijn die bij sommige winkels staat? Plus ik kan dan die dag niet reizen dus het ook niet combineren met een reis.
Dan moet ik naar huis om Dal voordeel aan te vragen en keuzedagen erop te zetten en dan weer naar het station om dat te activeren. En dan kan ik daar eindelijk mee reizen. Klopt dat en is het echt zo onhandig en omslachtig deze omzetting?
beantwoord
Stopzetten NS flex Dal voordeel
Beste antwoord door Momo
Bij mijn weten moet dat echt apart, dus eerst Flex opzeggen en van kaart verwijderen bij een automaat en daarna het nieuwe Dal Voordeel met Keuzedagen aanschaffen en op de kaart zetten. Dit hoeft niet per se bij een station, dat kan ook bij een automaat in een winkel. Wel is het zo dat er automaten in winkels gaan verdwijnen of al weg zijn. Check dus op https://www.ov-chipkaart.nl/servicepuntenzoeker waar nu nog wel een servicepunt is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.