beantwoord

Stopzetten Trajact Vrij

• 2 maart 2015
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Geachte lezer,

Per 15 april wissel ik van baan, hetgeen ook een verhuizing met zich meebrengt. In december jl. heb ik een traject vrij jaarabonnement afgesloten. Graag verneem ik op welke wijze ik dat abonnement stop kan zetten.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 2 maart 2015, 15:56

Ik kijk graag even mee met je naar de mogelijkheden voor het stopzetten van het abonnement. Ik adviseer je het abonnement nog niet te wijzigen. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Officieel gezien zit u voor een jaar vast aan een Traject Vrij abonnement. Wel mag u altijd het afgekochte traject veranderen. Bij ons meedenkers op dit forum zijn Sliedrecht-Hardinxveld Blauwe Zoom en Arnhem-Arnhem Velperpoort (Arriva) met € 28,60 per maand bekend als de goedkoopst mogelijke trajecten. Vervolgens is het wel weer mogelijk een abonnement te upgraden naar een duurder abonnement, dus wellicht heeft u nog wat aan uw oude abonnement als weekend vrij (€ 29 euro per maand).

In de praktijk kan een van de NS-medewerkers die hier hopelijk vandaag nog kijkt u misschien een persoonlijke oplossing bieden.
Ik kijk graag even mee met je naar de mogelijkheden voor het stopzetten van het abonnement. Ik adviseer je het abonnement nog niet te wijzigen. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Reputatie 6
Badge +1
Bedankt voor de snelle reactie Thijs! Compliment!
Bij ons meedenkers op dit forum zijn Sliedrecht-Hardinxveld Blauwe Zoom en Arnhem-Arnhem Velperpoort (Arriva) met € 28,60 per maand bekend als de goedkoopst mogelijke trajecten.

Anno 2016 is alleen Sliedrecht - Hardinxveld Blauwe Zoom het goedkoopste, met € 28,85 per maand. De andere suggestie kost nu €29,10 per maand.

Reageer