beantwoord

Stopzetten Traject Vrij jaarabonnement

• 11 november 2016
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

Ik heb een traject vrij jaarabonnement, afgesloten 24 aug 2015. Deze wil ik per 24 nov 2016 stopzetten. Ik heb hierover ctc gehad met deNS, ik kon bij een ov automaat bestelling ophalen waardoor het abonnement stopt. Dit kon al eerder gebeuren, was juist aangeraden. Hoe kan t dat stopzetten niet lukt? Ik heb na 24 nov echt geen abomeer nodig, dus graag oplossing?
icon

Beste antwoord door Inge NS 12 november 2016, 11:41

Welkom op het forum Dekon!

Vervelend om te lezen dat de bevestiging van de beëindiging bij de automaat niet wil slagen. Ik zou je willen aanraden om even door de klantenservice te laten controleren waar het mis gaat. Je kunt de klantenservice benaderen via het telefoonnummer 030 - 751 51 551, Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum Dekon!

Vervelend om te lezen dat de bevestiging van de beëindiging bij de automaat niet wil slagen. Ik zou je willen aanraden om even door de klantenservice te laten controleren waar het mis gaat. Je kunt de klantenservice benaderen via het telefoonnummer 030 - 751 51 551, Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst.
Dank voor je bericht, ik heb idd gebeld en een email met bevestiging ontvangen. Nu opnieuw proberen of bij de automaat nu product wel stopgezet kan worden.
Dat is fijn om te lezen Dekon. Ik hoop dat het bij de automaat nu ook goed gaat. Laat je nog even weten wanneer dat gelukt is? Bedankt!
Ja het is gelukt. Dank Peter, Miriam en Inge van de NS voor jullie hulp.
Ook al de bevestigingsmail binnen dat abo stpt per 24 nov.
Fijn, Dekon! Bedankt dat je het nog even laat weten aan ons.

Reageer