beantwoord

Storing mijnns wijzigen Flex abonnement

• 21 november 2019
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Beste,

Ik heb al een paar uur geleden een wijziging in mijn Flex abonnement willen doorvoeren. Echter ik heb geen bevestiging ontvangen en de melding staat al uren op dat de wijziging verwerkt wordt en dit max 1 uur zou duren. Opnieuw wijzigen lukt ook niet.

Graag zsm een reactie.

Bvd

Mvg

Syl

icon

Beste antwoord door Sanne NS 21 november 2019, 22:01

Hoi ssterwoert en welkom op de NS Community,

Wat jammer dat de wijziging niet is gelukt! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi ssterwoert en welkom op de NS Community,

Wat jammer dat de wijziging niet is gelukt! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Dank voor je reactie Sanne.

Mvg

Syl

Volgens eerder bericht is de storing al verholpen zie ook op https://community.ns.nl/mijn-ns-53/mijn-ns-niet-mogelijk-om-in-te-loggen-61979 probeer maar weer in Mijn NS in te loggen en ik kan in elk geval zelf gaan wijzigen voor de Flex abonnement. Als je al eerder heb gewijzigd kun je idd niet meer terug draaien. Dat wordt dan weer voor de volgende maand weer wachten.

Reageer