beantwoord

Storing site bij bestelling Traject Vrij Maandabonnement?

• 9 November 2014
  • 6 reacties
  • 366 Bekeken

Deze ochtend heb ik al enkele malen geprobeerd om een traject vrij maandabonnement te bestellen. Ik krijg echter steeds de volgende melding:" Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer later nog eens."

Vervelend nu ik het vandaag niet heel de dag kan blijven proberen.

Is er momenteel sprake van een storing?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 9 November 2014, 12:58

Bekijk origineel

6 reacties

NS noemt het "regulier onderhoud", maar het is gebruikelijk dat de webshop zondags in storing gaat. In plaats van dat structureel op te lossen, antwoorden ze de volgende dag dat het inmiddels weer werkt.
Zojuist weer geprobeerd. Ik kreeg nu de volgende melding:

"Webshop tijdelijk niet beschikbaar

In verband met regulier onderhoud is het kopen van nieuwe abonnementen op dit moment niet mogelijk.

Probeert u het op een later tijdstip nog een keer. Onze excuses voor het ongemak."

Als het vanavond nog niet lukt, hoor ik graag wat ik morgenochtend bij de conducteur kan aangeven.
De klantenservice van NS werkt pas weer vanaf morgenochtend 8 uur, dus er zal vanuit hen geen tijdig antwoord op uw vraag komen.

Als u morgenochtend geen geldig abonnement hebt kunnen bemachtigen, zult u een los vervoerbewijs moeten gebruiken, bijvoorbeeld door op saldo te reizen.
16:35 zelfde melding:

"Webshop tijdelijk niet beschikbaar"

Waarom kan dit abonnement niet bij de kaartautomaat direct aangevraagd worden?
Dat kan niet, omdat bij de kaartautomaat geen automatische incasso kan worden afgegeven. Ook zouden andere reizigers erg lang worden opgehouden als er iemand voor hen in de rij alle voor het abonnement benodigde gegevens zou gaan staan invoeren.
Badge
He HaweNS, welkom op het forum. Afgelopen weekend was onze Webshop inderdaad niet beschikbaar. Hoe heb je nu gereisd en heb je het abonnement nu wel aangevraagd? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny

Reageer