Skip to main content
beantwoord

Stornering


Ik moet een factuur betalen omdat ik een betaling had gestorneerd. Het rekeningnummer dat NS me heeft gegeven via mail wordt echter als “inactief” gezien door mijn bank-app en lukt het me niet om geld over te maken. 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo wije1999 en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat het niet lukt. Om de mail staan altijd dezelfde gegevens die gewoon correct moeten zijn. Zou je eens bij je bank willen navragen of er wellicht een storing gaande is?

Bekijk origineel

4 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13221 reacties
  • 23 mei 2023

Je hebt geen mail met betaallink gehad?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 23 mei 2023

Ik heb een mail ontvangen van NS om het verschuldigde bedrag over te maken naar een rekeningnummer. Geen betaallink.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9061 reacties
  • Antwoord
  • 23 mei 2023

Hallo wije1999 en welkom bij de NS Community,

 

Wat vreemd dat het niet lukt. Om de mail staan altijd dezelfde gegevens die gewoon correct moeten zijn. Zou je eens bij je bank willen navragen of er wellicht een storing gaande is?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 23 mei 2023

Ik heb het nu na een uurtje een 3e keer geprobeerd, het is inmiddels gelukt. Zal inderdaad een storing of iets dergelijks zijn geweest bij Rabobank. Dank voor het meedenken!


Reageer