beantwoord

Student dal voordeel abonnenement code ongeldig

• 24 mei 2018
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

Hallo,

Graag wil ik gebruik maken van het dal voordeel abonnement. Een aantal weken terug heb ik mijn studentenreisproduct stopgezet. Volgens internet en een medewerker aan de lijn van NS dien ik dit te doen door de code "student(gevolgd door chipkaartnummer)". Vervolgens krijg ik de melding dat de code ongeldig is.

• Deze aanvraag doe ik i.c.m. een nieuwe pas aangezien die van mij begin 2019 verloopt.
  • Bij DUO denken ze dat ik nog gebruik maak van mijn studentenreisproduct terwijl ik deze heb stopgezet bij een automaat nog vóórdat mijn recht hierop verstreek. (Krijg hiervoor nu al 2x maandelijks op een rij een boete voor, al contact hiervoor met DUO opgenomen - geen reactie na 3 weken) Dit is ook te zien via de website van www.studentenreisproduct.nl wanneer ik inlog. Hierop staat dat ik mijn product op 23 maart heb stopgezet.
Aangezien ik binnenkort vaker met de trein reis wil ik uiteraard gebruik maken van deze actie. Graag hoor ik hoe ik ervoor zorg dat het wel gaat werken.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 24 mei 2018, 16:06

Hallo hylcod en welkom op de NS community! Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt.

Spijtig dat je tot nu toe nog niet hebt kunnen profiteren van je Ex-studentenkorting bij je nieuwe abonnement. Bij het aanvragen van een nieuw abonnement met een korting als student is het belangrijk het nummer van je oude OV-chipkaart te gebruiken waar je Studentenreisproduct op stond. Het is goed mogelijk dat je actiecode op dit moment niet werkt omdat DUO nog in de veronderstelling is dat je nog steeds met je Studentenreisproduct reist. Helaas kan ik weinig zeggen over je contact met DUO, dit staat los van NS.

Je kunt het alsnog proberen om je abonnement te bestellen door bij het bestellen EXSTUDENT, met daarna je OV-chipkaartnummer, te proberen als actiecode. Mocht dit niet werken dan kun je contact opnemen in een privébericht via Facebook of Twitter. Je kunt ons ook bellen of via onze Live-Chat contact opnemen om dit op te lossen.

Laat je ons weten of het je gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo hylcod en welkom op de NS community! Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt.

Spijtig dat je tot nu toe nog niet hebt kunnen profiteren van je Ex-studentenkorting bij je nieuwe abonnement. Bij het aanvragen van een nieuw abonnement met een korting als student is het belangrijk het nummer van je oude OV-chipkaart te gebruiken waar je Studentenreisproduct op stond. Het is goed mogelijk dat je actiecode op dit moment niet werkt omdat DUO nog in de veronderstelling is dat je nog steeds met je Studentenreisproduct reist. Helaas kan ik weinig zeggen over je contact met DUO, dit staat los van NS.

Je kunt het alsnog proberen om je abonnement te bestellen door bij het bestellen EXSTUDENT, met daarna je OV-chipkaartnummer, te proberen als actiecode. Mocht dit niet werken dan kun je contact opnemen in een privébericht via Facebook of Twitter. Je kunt ons ook bellen of via onze Live-Chat contact opnemen om dit op te lossen.

Laat je ons weten of het je gelukt is?

Reageer